Annonser från BloggPartner

söndag 28 mars 2010

visningen


i dag var dagen för visningen,
jag kom till vrinnervi park vid 9 för att bli sminkad.
sen vart det mest att vänta på att man skulle till kungsgård och ha genrep,
så det var tyvärr väldigt mycket dötid men det visste jag ju redan innan,
så jag hade med mig datan, men utan internet kan man inte göra så mycket tyvärr.

men genrepet gick i alla fall bra, och när det började närma sig visning så vart jag jätte nervös :P
jag gick först i min grupp så jag var tvungen att hålla koll på en del grejer, dock vart det lite för mycket så jag råka göra fel :$
men alla snälla i gruppen sa att det inte gjorde nått så det var skönt,
hade det vart förra årets visning hade jag fått as mycket skit xD
men andra visningen gick skit bra och vi alla var as snygga!

jag vill också säga tack till alla stylister som gjort det möjligt att jag kunde vara med, ni är riktigt underbara människor och ni är jätte duktiga på det ni gör! :)

slänger upp alla bilder i en bilder bomb sen :)
dock vart dem flesta inte så bra :/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics