Annonser från BloggPartner

måndag 15 mars 2010

my friday! :)

efter jag hade slutat väntade jag på att klockan skulle bli ganska mycket så att jag slapp vänta i Åby så länge på mammi :)
väl i Åby så gick vi in på Konsum och jag köpte melon och läsk till kvällen.
sen drog jag hem och fixade mig.
så skulle vi spela biljard med syrran o Björn men när jag var på väg in så sa de att de inte hann, suck :P
ohwell, jag åkte till rese och mötte upp Robin, sen åkte vi tillbaka till Åby och gick sen hem till Lisa, ganska svin kallt :P
men vi kom fram i alla fall, hon hade ett jätte mysigt rum med massa Marilyn Monroe tavlor, i like!
sen drog vi till Hugo och dansade loss tillsammans med vänner.

Kvällen:
började med att jag fick en komplimang för håret, de är alltid kul :)
sen berättade Natta om hur de fick en shotkanna, bara för att liksom,
de hade kommit in på Hugo o då sa han som sitter där man ger o får fribiljetter;
- ni ska få shots!
jag tyckte i alla fall att det va kul ^^

sen så satte vi oss ute i röken och då kom killen som sa att mitt hår var fint och hans vänner o satte sig vid oss och snackade ett tag, men när jag sa att jag inte var singel så sprang de typ i väg.
liksom, är det nått fel på mig för att jag har kille eller?
eller är ALLA singel killar ute för att ragga?
mygod, kan man inte bara vara trevlig o prata?
tydligen inte.. detta hände dessutom 2 gånger i rad

ohwell, måste berätta om mitt smink lite med!
jag vågade vara lite annorlunda och körde med glitter och leopard fläckar,
jag och mina vänner tyckte det var fint i alla fall.

detta hände på dansgolvet:
en tjej armbågade mig i halsen och bad inte ens om ursäkt,
hon kom o knuffa som fan, men Natta knuffa till henne o blängde surt på henne haha ^^

sen träffade vi en as skön tjej som vi dansade lite med, vet dock inte vem det är eller vad hon heter :P
men när vi va på lilla dansgolvet (där alla typ hoppar omkring som galningar o hoppar PÅ en o så) så var det en tjej som sa till henne o ta det lungt.
för det första såg jag inte att hon dansade så där extremt och sen var vi på LILLA dansgolvet hallå xD? ohwell hon verkade inte bry sig allt för mycket som tur va :)
och sen var det en typ 40+are som var på Hugo, själv verkade det som också.
hon dansade på scen, både själv och med andra. jag säger bara, hoppas inte min mamma är sån! xD och sen dansade Nattas vän Emil med henne, haha. och i mellan åt skulle han "IN I MASSAN" men vi lät honom göra det själv ;)
och sen MÅSTE jag bara berätta om en tjej som vi kallade den äckliga tjejen,
hon hade på sig:
- strumpbyxor
- trosor
- spetslinne
och sen INGET mer!
men såg halva röven och man såg tuttarna. hon lät också folk ta på henne, fyfan säger jag bara. jag har aldrig sätt nått äckligare på krogen..

sen fick vi i alla fall skjuts hem av Lisa, thank you :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics