Annonser från BloggPartner

söndag 7 mars 2010

en lördag med Melodifestivalen och trevligt sällskap!

Idag som jag och Robin jätte länge, båda var lite små bakis.
min pälsking hade as ont i huvudet, typ "älskling jag är döende", ja ni vet hur killar är ;).
men han fick lite huvudvärks tabletter och så gick han o lade sig och jag käkade frulle,
och när jag kom in till rummet igen så hade det blivit mycket bättre.
sedan kom Robins pappa och hämtade oss hemma hos mig, o så åkte vi hem till honom.
där duschade vi lite och lämnade hans grejer innan vi åkte till hans syster + familj.
de två barnen sov under hela tiden vi var där :P
men hemma hos dem vart det lite melodifestivalen, chip, dipp och godis! Mums!
jag skulle åka hem till mig o sova och Robin hos sig, sen ville han följa med mig hem men det slutade med att vi sov hos honom haha, snacka om att ha beslutsångest xDLördags mys!

jag saknar min babe som är i Thailand och blir brun :( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics