Annonser från BloggPartner

tisdag 16 mars 2010

Lördag

I dag har jag först jobbat 12-15, det gick helt okej.
de har ju börjat bygga om nu så det var liiiite svårt att hitta ^^.

sen åkte jag till Kikki, Carsten och världens sötaste barn :)
Leevi har nämligen fyllt hela 3 år, vilket skulle firas.
han fick en Spiderman dräckt men han ville inte prova den först så det fick lillesyrran göra, detta vart resultatet xD

ser mer ut som tuttar än muskler.

sen ville Leevi ha på sig den ändå och då fick Vega ha på sig en elefant dräckt, haha så jäkla ful


och under tiden hade jag och Robin kul med denna gröna sak:


har dock ingen aning om vad det ska föreställa :P

sen beställde vi kina mat! MUMS!!! jag var så hungrig att jag glömde ta kort på de ;)
men det vart som vanligt Biff Chop Soy.
och efter det laddade vi inför cola, chips och melodifestivalen, tycker ni rätt låt vann?
det gjorde inte jag i alla fall, jag tycker att Erik Saade eller (hör och häpna) Salem Al Fakir skulle vunnit.
tyvärr vart Carsten dålig och kunde inte se med oss :/
strax efter melodifestivalen åkte vi hem och sov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics