Annonser från BloggPartner

fredag 19 mars 2010

nu är det fredags mys..

eller ja, inte riktigt nu kanske, sitter med färg i håret liksom haha :P
men i kväll blire nog det, blir utgång med dem bästa!
förhoppningsvis är vi hos Sara innan men får se hur det blir.

idag har min Sara kommit hem i alla fall, fy fan skönt!
jag har verkligen saknat henne och vi hade massor att prata igen om.
jag fick till o med en present av henne, så söt hon är < 3 visar er senare eller imorgon ^^ i skolan var det religion som stod på schemat, gick dock inte riktigt att koncentrera sig på det när man ville prata med Sara massor ^^ nästa gång ska vi i alla fall till kyrkan o göra nått :P 8.45 i olaikyrkan i alla fall, dock kommer jag nog glömma det o komma till skolan i stället xD well nu ska jag kolla lite andra bloggar o se om jag hittar nått kul, puss på er

bilder från i går:
Foto: Minna Gustafsson - jag
Make up: Minna Gustafsson - jag
Modell: Nathalie

Foto: Nathalie
Make up: Nathalie
Modell: Minna Gustafsson - jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics