Annonser från BloggPartner

söndag 21 mars 2010

soldagen utan sol

som vanligt är söndag en degis dag :P
därför har jag gjort just det höhö,
vaknade vid 9 med låg i sängen till 15.
kollade på film och spelade lite "Age of Empires", jag börjar bli bättre.
sen gick jag upp och åt lite i alla fall, fortsatte spela och vinna
och sen började "Deadliest Catch".
Minna likes.
sen kom pappi och gänget hem,
strax efter det vart det pizza.
fanns ingen god sallad så fick bli det i dag :P

sen åkte jag hemåt och städade rummet lite,
och så fick jag ny tv, mina tavlor och klocka med Marilyn Monroe
det vart jätte bra, visar bild sen :)
strax blire duschen och mer städning.

det här är några av det tavlor/bilder jag vill ha:





1 kommentar:

  1. Svar: Ja jag vill ha den kvar men hade varit skönt om den bara hade synts i första inlägget eller i typ vartannat...:)

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics