Annonser från BloggPartner

onsdag 31 mars 2010

världens onödigsate skoldag?

hello bloggen,
nu sitter jag hemma, har precis ätit nudlar och just nu lyssnar på på Nomy - Cocaine och tänker på sommaren.

i dag har jag i alla fall varit i skolan, i typ 20 minuter..
jag va lite sen, men jag kom i alla fall.
vi hade prov som jag inte hade fått info om så jag kunde ju inte så mycket om man säger så ;)
men så har vi inte lektion efter, så jag kollade bara igenom provet och sen gick jag,
ganska ovärt om man frågar mig ^^

snart ska jag o mamma till stan i alla fall,
blir att:
- Möta upp Robin
- Växla pengar
- Byta storlek i skor
- Köpa solkräm

väl hemma sen ska jag försöka att mysa så mycket som möjligt eftersom jag åker på fredag.
det ska ju bli sjukt kul att åka men jag kommer ju såklart sakna mig babe massor!
plus min andra babe så klart <3


nu ska jag sjunga vidare och börja sminka mig lite, kanske hörs sen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics