Annonser från BloggPartner

söndag 28 mars 2010

våffelätande + geek = lördag

i dag vart det våffelätande och en bit mat hos mormor,
med mamma kari timi raimo och marie.
sen hände en sak som gjorde att jag började ifrågasätta en del saker,
jag ska bli mer hård på det planet för hur mycket skit som helst kan man inte ta.
det är ingen som orkar det och det gäller mig med.
sen åkte jag tillbaka till robins mormors lägenhet,
där jag fann min robin och en coffa,
de hade käkat massa chokladpudding o grejer ^^

Timi, Mormor och Jag

på kvällen så spelade vi lite Age Of Empiers,
(eftersom vi inte kunde gå ut :/)
sen åkte coffa hem och jag o robin la oss och såg på Sin City ett tag,
verkade inte vara min typ av film dock, somnade innan den var slut ^^

så här söt är man när man geekar ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics