Annonser från BloggPartner

tisdag 16 mars 2010

Tisdag, studio, smink o peel

Psykologi, ingen lärare = inget jobbande
Medieproduktion, fotade en affish, visar den i morgon
sen hem, fick inte med mig Robin :/:P
fick reda på att min klänning kommer i små storlekar yey!
o nu har jag precis gjort två sminkningar, skriver ett inlägg om dem i morron,
(natta har fått hem sitt löshår, så jag får klappa de i morron)
nu ska jag peela och lägga en mudmask i facet,
sen sängen, puss o god natt

Min klänning, sjukt snygg!

Behind the scenes ^^

2 kommentarer:

  1. vart är klänningen ifrån ? :)

    SvaraRadera
  2. Det säger jag efter att jag har beställt den, det är jätte viktigt för mig att jag hinner köpa den när den kommer in :)
    men jag säger till direkt efter jag har betalat!

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics