Annonser från BloggPartner

tisdag 2 mars 2010

Saftiga grejer = tuttar eller papper? :O

Idag hade jag först psykologi, men läraren försvann så alla gick tidigare :P

sen hade vi medieproduktion, och då skulle vi först skriva i massa grejer i ett häfte.
under tiden Läraren delar ut papprena så diskuterar jag, Natta och Jenny en tjejs tuttar, var på jag visar upp en bild och säger att de inte kan va den storleken som utges.
då kommer Läraren fram och säger, det var saftiga grejer.
det blir tyst i ett par sekunder sen frågar jag vad han menar och alla börjar gapskratta!
han menade ju såklart häftet men vi kopplade de som att han menade tjejen med tuttarna.
det var nog årets roligaste skulle jag tro!
vi har nog inte skrattat så mycket och högt på länge.

nu ska vi göra affisch, dvd omslag och en trailer!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics