Annonser från BloggPartner

lördag 6 mars 2010

Grattis Robin (L)

Fredagen började med Robins födelsedag! GRATTIS!! :)
i skolan vart det religion, helt ok lektion faktiskt.
men rätt seg ibland, jag orkar aldrig jobba klart känns de som.
efter skolan drog jag snabbt som tusan till stan för att fixa:

- ett linne som jag kan ha under mitt andra nya linne
- en ros till Robin
- läsk
- jordgubbar
- vattenmelon
- lime

sen var jag tvungen o gå på stan med mamma o syrran typ, as länge
inte kul eftersom jag hade datan på ryggen :/
sen åkte vi o lämna Sanna och sen lämna mig hos pappa,
så jag började sminka mig och locka håret, vart ganska bra faktiskt :)
sen kom Robin och han fick sin ena present och rosen, hoppas det vart bra ^^
o så drog vi på hemligt uppdrag, i alla fall för Robin haha :P

jag sa inte vart vi skulle förens vi var utanför, men på vägen sa jag att vi skulle till en tatuerings studio och att hans present var en tatuering, och han gick på det xD
usch va kul jag hade åt det haha, men det vart att käka på kina restaurang i alla fall.
dock åt jag inte det jag bruka och maten jag åt var inte alls lika god som det jag brukar käka,
ohwell, finns nog mer tid att äta min favvo rätt :)

sen åkte vi hem till mig och gjorde jätte goda groggar som jag visar bild på sen.
Lisa kom också hem till mig för att delta i festligheterna.
jag drack först;

- Cuba Strawberry
- Färsk vattenmelon
- Fruktsoda
- Lime

en ganska söt drink, men super god verkligen.
såg bara lite konstig ut eftersom jag inte orkade leta efter en mixer ^^

2e drinken:
- Absolute Vodka
- Piggelin (två stycken)
- Fruktsoda
- Lime

också denna var super god,
ganska söt med en eftersmak av Piggelin
såg med lite rolig ut innan Piggelingen hade smällt ordentligt

3e drinken:

- Cuba Strawberry
- Färsk Vattenmelon
- Jordgubbar
- Fruktsoda
- Lime

den smakade typ som den första men med lite mer jordgubbs smak,
supergod vad den med!

efter det drog vi till Hugo och partade loss,
det var sjukt kul, massa folk.
och jag träffade nya jätte härliga männskor!
Tack alla som gjorde min kväll så lyckad!



Robins ros, mitt lockiga hår, Robin på reataurangen, Robin Lisas Min och Albins drinkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics