Annonser från BloggPartner

tisdag 30 mars 2010

Måndag

i dag har jag inte gjort så mycket vettigt :P
vart i skolan men inte gjort så mycket, eller ja, jag och Sara gjorde ju faktiskt klar historia uppgiften, det är bra jobbat tycker jag.
sen efter det åkte jag till stan med Sara för att handla saker till projekt arbetet,
det började på hm där vi handlade för 400-500?
den Make Up Store, där fransarna drama inhandlades 165:- för dem

(de ser typ ut så här, dock tätare och lite längre tror jag :D)
o så kom Natta och Sara åkte.
sen bar det av till hageby till kicks och panduro = lite mer än 300
så vi har inhandlat mycket smink, fransar, lim, paljetter och glitter.
så nu hoppas vi bara på att sminkkunskaperna är bra ^^
efter det åkte jag hem och för att få inspiration till drag queen sminkningar satt jag på youtube nån timme :)
sen saknade Robin mig så då åkte jag och träffade honom eftersom lillebror och låtsas pappa ändå lägligt skulle in till stan.
kvällen avlutades med Sin City som jag förövrigt inte fatta för 5 öre xD



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics