Annonser från BloggPartner

onsdag 10 mars 2010

Min dag so far :)

i dag på morgonen hade jag samhällskunskap,det gick (N) = inte alls bra.
han pratade för mycket och jag kunde inte koncentrera mig, fan.
går inte bra för mig i det ämnet.
ohwell på eftermiddagen hade jag naturkunskap, som gick superbra :D
blev mer positiv till de ämnet, när jag fick veta att jag inte låg så mycket efter.
härligt, känns bra att göra bra ifrån sig :)
jag hann klart med hela uppgiften + extra uppgiften eller vad man ska kalla det.
det handlade om celler

nästa gång är vi lediga måste komma ihåg de ^^.
då går jag bara två heldagar den veckan, nice!

fick hem mitt, Jenny och Nattas smink i dag med, wihuu.
tar med det till er i morgon snyggingar ;)

och för er som läser blir det nog en sminkning till i kväll.
fick ju hem 4 nya färger ^^
två borstar köpte jag med så det vart inte så mycket den här gången :)

hoppas det är mat innan jag har käkat upp alla mina popcorn ^^.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics