Annonser från BloggPartner

onsdag 24 mars 2010

modell och nya inköp

så här började jag morgonen!

i dag har jag lekt modell nästa hela dagen ^^
kul som tusan men lite segt ibland bara,
men jag drog till stan ett tag med mammi.
var ju tvungen att köpa Lovisas present men jag lyckades handla lite till mig själv också (A)
det vart en kabuki sminkborste, en tjock tröja och en parfym (Naomi Campbell - Cat Deluxe).
för att jag kom på härom dagen att jag inte gillade min Britney längre :O så jag köpte den här efter som jag vet att den luktar gott :).

(det jag handlade - Lovisas present, Riga bilderna, ett album att sätta dem i och fotohörn)
sen efter stan drog vi på lösfransar och sen åkte på genrep, det gick bra tror jag ^^.
kommer vara så himla nervös i morgon haha ;)
nu är jag hemma i alla fall, blir att sova snart.
är sketa trött, så natti natti om jag inte skriver nått senare ;)

ps. jag gick med sminket på stan, kan lova att många kollade! xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics