Annonser från BloggPartner

tisdag 9 mars 2010

min morgon, psykologi


Good morning, good mooorning ;)

i dag är det tisdag = psykologi, har väll inte så jätte mycket att säga om det host..
men i alla fall, tänkte bara låta världen veta att i morse var det första gången på hela vintern som jag ramlade på isen.
jag vart på väg till bussen då det kom en is fläck
(fanns massor av dem eftersom idioten som sandar hos oss tydligen inte kan sanda!!),
jag trampar på is fläcken och ramlar, åh kul..
data väskan på ryggen hade jag med, fan om den hade gått sönder..
men jag ramlade på höften i alla fall, aj. Men min lillebror var snäll och hjälpte mig upp.
jag måste vara snällare mot honom eftersom han har faktiskt sina gyllene tillfällen då han verkligen ställer upp.
men han går mig så himla mycket på nerverna ibland.

här sitter jag i alla fall nu på lektionen och käkar macka och dricker energi dryck, mumsis! :D
juste, igår målade jag naglarna och det vart ganska coolt, måste visa er sen om jag har med mig mobil sladden ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics