Annonser från BloggPartner

söndag 14 mars 2010

sunday - a sunny day ^^

orkar inte blogga om fredag och lördag än, gör det i skolan i morgon ^^
men här får ni söndagen i alla fall ^^

vaknade alldeles för tidigt med Robin,
vi gick upp och käkade, sen gick jag o sov igen, men det gick dock inte så bra eftersom Robin peta på mig hela tiden..
sen hittade jag en as fin klänning som jag nog ska klicka hem till studenten!! :D:D

i alla fall, sen gick vi ut och då trampade Robin i bajs, fast jag varnade honom, haha!
sen vart det dusch och sedan till hans syster för att dra o köpa kisse miss (den som heter Monica) på fiahemmet.
den var jätte liten och sprallig, söt som sjutton!
ville hänga med och kela med den men jag var tvungen att ta bussen hem :/
ohwell, skönt att vara hemma också.
nu käkar jag godis och ser nått wierd program på 5an, bli sängen snart, Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics