Annonser från BloggPartner

tisdag 23 mars 2010

Tisdag

skolan idag, segt :P
men o andra sidan så skulle jag kunna försökt lite mer, men jag orkar verkligen inte.
speciellt inte när jag känner att alla bara blir bajs..
ohwell får se hur sur eller glad jag blir i kväll :P

i dag har vi i alla fall satt upp lappar om castingen,
hoppas bara att folk ser dem och dyker upp :)

får se hur det blir i morgon med,
om jag ska på modevisning eller inte,
jenny är sjuk så hon kanske inte kan komma
och jag känner verkligen inte för att sitta själv i två dar för att lära mig gå och bli sminkad = typ max 2 tim.

aja, i eftermiddag blire nog ikea.
känner dock inte för det häller just nu,
men jag behöver ju nya grejer så..

kanske skriver nått mer positivt i kväll :P

Affischen jag gjorde i dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics