Annonser från BloggPartner

söndag 28 mars 2010

en dag av väntan och fördelsedags firande

i dag vaknade jag upp vid 9, eller 10 om man hade ställt om klockan ;)
men gick inte upp förens jag vart tvungen,
för jag skulle ut och lämna mina saker till mamma.
sen hoppade jag in i en dusch och började fixa mig,
för mamma skulle hämta mig typ en och en halv timme senare.
dock vart det TRE! jag var ganska sur, speciellt eftersom jag knappt fick ta på mig skorna eftersom de hade så bråttom, som om det vart mitt fel liksom :S?
ohwell, drog till stan och köpte ett par till skor (A)
så åkte vi förbi Anders för att hämta mina saker,
sen till pappa och vidare till syrran, vilbergen för upphämtning av bror och till sist till Ludwig som har fyllt år.
alltid trevligt att träffa släkten, dock var jag rätt trött.
nu sitter jag i alla fall hemma och inser just nu att klockan är ganska mycket och jag borde gå och lägga mig snart ;) i morgon är det skola, känner på mig att det kommer bli fail.
well, sov gott nu små gullepluttar < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics