Annonser från BloggPartner

söndag 28 mars 2010

Födelsedags firande

i dag skulle vi till Olai kyrkan med skolan från 8.45 - 10.45
dock var jag bara där till 10 eftersom jag hade glömt min mobil hemma och min lillebror är dum i huvudet och vägrade att hjälpa mig.
så när jag ändå satt hemma i typ tre timmar så flätade jag håret så att det skulle bli jätte lockigt,
vilket det vart och det vart skiit snyggt enligt mig,
jag älskar ju lockigt hår så ^^
det var meningen att jag skulle haft min blomma som jag köpte i onsdags men jag hitta den inte :O
så jag tog min blå rosett i stället.
slänger in en bild sen när jag lagt över mobil bilderna :D

men i alla fall, sen åkte jag till Robins mormor.
hon var dock inte hemma så jag o R hade lägenheten för oss själva.
direkt när vi kom in så kollade jag om min klänning kommit in, det hade den inte :(
sen lagade vi mat/jag fixade mig
sen vart det att gå till Lovisa sen stan o Make Up Store!
sminket vart jätte fint, tyvärr glömde jag fota, men tjejen som sminkade, Pia, var jätte duktig :)
passade på att prata lite med Malin också, jag fan saknat henne.
sen köpte jag skor och solbrillor, najs.
sen förkrök hos Lovisa, she loved my present,
helt okej var det där i alla fall,
sen vart det Hugo och det var sådär tills syrran kom,
bara för att vi hade så kul tillsamman så stannade hon till halv 3, hon brukar dra hem typ 1 annars xD.
väl hemma hos Robins mormor fick han för sig att gå till Max, men det vart donken sen efter att kloka Minna talat ^^
haha fast jag tyckte ändå han va dum som gick.
sen vart det att sova sött tillsammans.



1 kommentar:

  1. Haha bara för att jag kom vid halv 1 i fredags :P nae då de va sjukt kul i fredas =)

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics