Annonser från BloggPartner

tisdag 30 mars 2010

Sminkningar + skräckfilms inspelning!


idag var det psykologi som stod först på schemat,
men som vanligt gjorde vi inte så mycket och vi fick sluta typ en timme tidigare :P
vilket var bra eftersom jag höll på att sminka Sara och Natta sminkade Jenny till vårat projekt arbete.
till Saras sminkning hittade jag inspiration från en leopard, kanske syns ;)?
och Natta från Jennys hatt.
jag älskade verkligen min sminkning, det vart jätte bra och den passade in jätte bra på Sara.
här kommer den!
jag vill jätte gärna höra vad ni tycker :)


Min vackra modell: Sara
Fotograf: Minna - jag
Make up: Minna - jag

efter det så spelade vi in filmen, med massa blod som inte smakade allt för gott eftersom det bestod av:
- ljussirap
- mjöl
- kaffe
- karamell färg
- vatten

tänk er att ha allt det i munnen på samma gång, uäk!
natta tog några bilder så jag kanske får dem sen, annars slänger jag in dem nån annan gång.
nu ska jag fortsätta rita sminkningar och vänta på mat..
hörs kanske lite senare!



1 kommentar:

 
Real Time Web Analytics