Annonser från BloggPartner

torsdag 4 mars 2010

lax

efter skolan vart det donk med Sanna eftersom det var lax till lunch i skolan, inte ok
sen köpte vi jätte bullar och kakor sen tog vi bussen till Daniella.
det vart mycket prat men också skratt, mycket minnen också för den delen.
fick reda på massa jobbiga saker, det var skönt att veta samtidigt som det inte var det.
vi åkte därifrån vid 3 och då tillbaka till stan,
där både jag o Sanna fixade med våra banker,

- jag fixade ny inloggning
- hon, nytt kort o lite så

sen gick vi en snabbis på stan, hon hittade en jätte fin kavaj på hm :)
men jag var tvungen att gå till bussen ganska tidigt,
och som vanligt va den sen... hela 15 minuter...
och jag hade bråttom till Åby eftersom jag skulle hinna till centrum och hämta ut mina paket innan min buss hem kom.
jag stressade som fan..
och hann precis! phuu.. gud va skönt

väl hemma insåg jag att jag inte alls passade i kavajen jag hade beställt :(
bajs då, jag som hade hållit tummarna..
ohwell, blir o dra en super snabbis på stan i morgon o hitta nått :P
nu ska jag packa till i morgon o sen ta en duuusch :)

XOXO

1 kommentar:

  1. Svar: Läppstiftet kommer från Isadoras kollektion Delirious som kom i somras och det är nyansen Hot Neon Pink!

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics