Annonser från BloggPartner

torsdag 11 februari 2010

Torsdag

i dag var det näst sista dagen på Åhléns :(..
känns dock som jag har hunnit med rätt mycket vilket är bra,
har till o med fixat så att två har gått med i klubben ^^
så sålde jag två stycken "veckans vara" med.
pratade med tha boss om jobb med,
lät lite halv lovande på sommar iallafall,
men jag hoppas de är nöjda med mig o vill att jag kommer tillbaka.
i morgon är min sista dag, känns fan inte bra :(.

när jag skulle hem va det ett fyllo som skulle snacka och ta på mig, usch
han sa att jag var en "nice girl" och ingen skulle säga nått dumt om mig typ xD
men han förflyttade sig till några fnissande flickor efter han hade sagt det som tur va.
sen va jävla åby bussen sen i dag med,
och inte nog med det så hade vi en seg mördar förare :P
hon va jätte seg men hon tvärnita vid varje hållplats,
typ som om hon inte hade tänkt stanna först eller nått.
men i alla fall, väl hemma käka jag lite mat, sen tog jag disken o så va det dax för bak
är ju sista dan i morron så jag o mammi bakade kladdkakor med choklad i, ser mumsigt ut!
hoppas jag med får smaka i morron ;)

kom just på att det är fringe i kväll!! fy fan det vill jag ju se, jag som hade tänk gå o lägga mig nu xD
well kanske sover tills de börjar eller nått :)
för övrigt så känns det rätt kast igen, wonder why..
puss på er i alla fall.Sminket i dagmina snygga strumpbyxor som jag hade i dag o köpte från Åhléns i går


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics