Annonser från BloggPartner

fredag 26 februari 2010

Friday today!

I dag har jag som alltid jobbat, ni vet vart ;)
mellan 11.00 och 17.00
eftersom jag är sjuk så har det varit rätt segt men helt ok,
har sålt massa ljus, mest pga att min systers snälla pojkvän kom och handlade av mig ^^
fixade ett Åhléns-kort åt syrran med, tyckte jag var snällt.
juste en kul grej, jag drack en Burn i dag på lunchen och läste på den att det va 76% socker i den xD haha lite mycket kanske?

sen när jag kom hem så fick jag vara min mammas "hår fixare som väljer smycken" som hon själv uttryckte det, men jag vill nog kalla det stylist eftersom jag fixade hennes hår och smink, sen blir det val av kläder och smycken xD
så käkade vi lite semeltårta med päronens vänner, det var gott!
och nu sitter jag med två pappers bitar i näsan eftersom Niagarafallet har förflyttat sig dit...
senare blir det antingen att städa eller sitta vid datan o titta på nått kul ^^.
puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics