Annonser från BloggPartner

söndag 21 februari 2010

men slutade bäst!

även om det inte vart träning
men dock massa bråk så slutade fredagen skit bra :)
det va massa folk ute som jag kände och jag dansade massor!
kändes som att alla mina tjejer var ute också,
dock dissade sara oss o gick till otten :/
men man kan inte få allt
man tack alla som gjorde min fredag kväll till den bästa på länge,
har känt mig väldigt omtyckt av en och flera anledningar och hatad av en annan.
slutade i sängen med först Robin sen också Natta klockan 4 xD
haha misstolka inte, Natta kunde inte ta sig hem o skulle först sova hos Erik men av någon anledning så ångrade han sig och det slutade nästan med att Natta fick sova ute eftersom jag sov de första gångerna hon ringde :/.
men till mig kom hon till slut i alla fall :) <3
(känner på mig att de kommer massa fula vimmel bilder på mig)



2 kommentarer:

  1. jag kom tillbaka till hugos med ju.
    men såg inte er. sen hade ni bara dragit :/

    SvaraRadera
  2. Apropå annat, sminkningen du gjort på första ögat i headern är asfin! Den rosa med blå saker :P Snyyyyyggt:D (tror jag glömt säga det tidigare)

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics