Annonser från BloggPartner

tisdag 16 februari 2010

Tisdag, PSYK :O - FETTISdagen

i dag började dagen med psykologi med rektorn som lärare,
det var lite flamsigt i början eftersom han sprang ut och in ur klassrummet o skulle fixa massa saker :P
men i alla fall vi kom ihåg, det var inte alls som jag trodde,
massa as svåra och konstiga fraser o så, fattade inte så mycket men men, fanns inget bättre att välja så.
jag dog inte i alla fall :P
sen var det lunch, korv o mos = blä. dock semla = sjukt god (förvånande)
sen drog vi om kring lite, jag o Sara satt oss o sov och total glömde att vi började kvart över höhö ^^.
men då vart det i alla fall medieproduktion med Plonn, vi ska göra en trailer, dvd omslag och en affisch under ett par lektioner :)
sen kom Fredrik in och snackade en massa, var nog inte så kul för honom eftersom alla var typ sura på honom :/

oh well, slutade vid 3 tog då bussen till Åby och fick vänta på mamsi i tusen år typ ;)
men jag kom hem i alla fall och vräkte i mig makaroner o köttbullar,
sen lite senare bjöds det på semla och te, tack! det var gött och mys :)
efter det drog jag in på rummet o kletade lite smink i ansiktet, skulle testa att måla ett djur på läpparna för att Robin ville de, det vart inte riktigt som jag hade tänkt mig.. haha, här kommer en bild i alla fall, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics