Annonser från BloggPartner

söndag 7 februari 2010

Fredag, Elenore´s, kalas

va på Åhléns som vanligt, stod en del i kassan, det va kul :)
men larmade o galgade nog mest, men det är med kul.

efter det gick jag på stan med Lovisa för vi skulle hitta en present till Elenore som fyllt hela 18 år i vekcan :) det vart världens bästa drink bok och en stoor godis påse :D
det vart ett par fula uggs till mig med, jag var tvungen..

sen drog vi hem till mig så jag kunde packa, o glömma mobil fan hemma suck.
i allafall, vi drog till Lovisa o käka, mums! sen slog in presenten o sedan drog till Eneby centrum o vidare till bubbel poolen, dock var det inte så mycket bubblor och inte så varmt men det var trevligt ändå :P
sen när vi skulle därifrån va spånkan 20 minuter sen så jag missade min buss hem och fick gå hela vägen från norr tull till mig, helt själv och utan mobil :( jag kan lova att jag var rädd, jag tog fram min hårda borste och öppnade hårsprayen i väskan så jag skulle kunna försvara mig lite i alla fall, men det hände som tur va inget på hem vägen, men det va lite sur när jag kom hem och båda syrran o pappa hade kunnat hämta mig -.-' men jag får skylla mig själv.
jag har tyvärr inga bilder från kvällen, men om nån lägger upp så får jag sno ^^.
(slänger in första bilden jag gjorde i indesign i stället:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics