Annonser från BloggPartner

onsdag 3 februari 2010

Onsdag

På Åhléns i dag har det gått bra, jag har haft rätt mycket att göra och det gillar jag.
när jag hade lunch låg det en glad överraskning där, Malin hade bakat bullar och choklad tårta och det va as gott! :D
så så Johan att nån från skolan skulle komma förbi i morgon, jag antar att det är Karin.
men tror inte att de kommer klaga på mig så det ska nog gå bra :)
det är bara två veckor kvar på praktiken, usch va tråkigt det kommer vara att sluta där :(

nu har jag precis vaknat, somnade efter maten eftersom jag knappt sover på nätterna.
jag skulle ha städat så mamma vart sur, men va fan, är det bara hon som får va trött, må dåligt och allt sånt? jag har med känslor.
usch jag är på så jävla kast humör när jag är hemma, vill ha egen lägenhet!!!!

åh fyfan va dåligt att de har ställt in alla bussar!?
liksom hur ska folk ta sig hem?
hade det vart igår så hade jag inte kommit hem liksom.
jag hade tur i dag att Kari kunde komma och hämta mig.

Gud vad jag HATAR tre!!
först går den nya mobilen sönder så jag får ta mammas och nu kan jag inte få tag i nån o ingen kan få tag i mig för jag har inte mottagning nånstans!
liksom vad fan är felet? jag är så jävla trött på att allt ska gå så jävla dåligt när de gäller mig..
känner för att bara ligga hemma o sova i en vecka eller två o bara skita i allt, men det vill jag ju inte häller liksom.
well, det är bara 3 dagar kvar tills jag och min älskade Robin har varit tillsammans i ett år :)<3
o jag får inte skriva nått sött om honom eller att jag ska göra lunch för bloggen vill inte de, morr..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics