Annonser från BloggPartner

måndag 15 februari 2010

Tävling hos Kenzas.se

min favorit från Studio Secret serien är den här det är en concealer som är mattgörande och tar bort glansighet, vilket är bra för mig med fet hy.

jag tycker att jag borde vinna eftersom jag ÄLSKAR smink, men dock har jag väll inte den bästa hyn och så för det, eftersom jag har fet hy och ett ärr i fransraden så försvårar det sminkningen och det skulle vara jätte kul att underlätta det som borde vara lätt liksom :)
jag har också inte världens bästa ekonomi (vilket de flesta i min ålder inte har) och tror inte att jag skulle kunna köpa produkterna för egna pengar eftersom jag inte vet om de funkar eller inte, men jag vill verkligen testa dem.

var med och tävla du med på kenzas blogg, här har du inlägget
(skynda på, i dag är sista dagen, lycka till)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics