Annonser från BloggPartner

fredag 19 februari 2010

Fredag, började skit dåligt ..

(så här kände jag mig i morse)
denna underbara fredag började i rent helvete..
började med att jag visste att jag skulle missa bussen,
så jag bad mamma skjutsa ner mig så skulle jag kanske hinna,
men då får hon damp o skriker på mig så jag får damp o slår i väggen tills de känns bättre.
sen börjar jag vandra i snö och is till Åby men DATAVÄSKAN på ryggen, kul...
jag började vandra typ 5 i halv 8 jag va framme i Åby ca 13 över, då bussen skulel gå från centrum
men komma buss fan eller? NAE!!!! den kom fucking halv!!
åh gud va sur jag var, står ju o fryser arslet av mig liksom, kom i tid för en gångs skull bussfan.
well, väl i rese så väntar jag på Natta för hon var med sen och hennes buss kom bara en kvart efter min.
i rese hör jag först att den roliga/läskiga tanten som sitter och skriker till sin hörlurar är där, hon är lite rolig att lyssna på när man inte har nått bättre för sig :P
sen kom "sid" in springande för att köpa ett värdekort, jag kände mig ond och skrattade lite åt henne.
sen gick en jävel förbi med en redbull, åh de luktade så gott, jag vart sugen :(
efter det kom natta och vi gick på 113 upp till Ica där det vart läsk och bananer :P
sen upp till skolan för chokladboll (dock äckling:( ) och varm choklad, mmmmmmmmmmmums!
och nu sitter jag på religionen, trodde det skulle vara roligare, men icke.. så klart!

well, sen blire att SOOLA! fytusan va skönt!
sen träna på friskis, behövs! ;)
sen blire utgång i kväll sen, hoppas det är ruuuligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics