Annonser från BloggPartner

söndag 21 februari 2010

fira Bjäärn

för ett tag sen fyllde min systers kille Björn år,
och det måste ju firas med kalas så fort man kan,
det kalaset var i dag, söndag :) Grattis Grattis!
det bjöds på chesecake, glass, kakor och te, mumms!

annars i dag har jag planerat för i morgon då det blir att:
- Lämna in praktik papper så man får pengar :D
- Gymma så man blir iaf lite smal till Gran Canaria
- Möta upp syster
- Åka till Daniella
- Eventuellt åka till pojkvän :)

För övrigt så har jag hittat en kavaj jag vill ha!
den är sjukt snygg, men vet inte om jag passar i den :O
eftersom den bara finns att beställa på internet så kan de va lite svårt o veta, men så här sjukt snygg är den! åh jag älskar den blå färgen som är inuti också :)

bild lånad av Ellos.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics