Annonser från BloggPartner

måndag 1 februari 2010

Lördag - utgång o korvstroganoff!

Idag låg jag och Robin i sängen jätte länge och bara drog oss lite.
sen gick Robin upp och skulle till en kiosk så jag tvinga honom att köpa Twix till mig för jag va jätte hungrig (vi hade ingen frukost) och så blir jag så söt-sugen.
men när jag väl gick upp så gjorde jag pomme till oss.
och när vi fixat oss lite så drog vi till Åby och träffade Lisa en snabbis :)
så tillbaka hem där vi lagade korvstroganoff och det vart faktiskt jätte gott :)
sen så började vi förfesta lite eller vad man säger :P
och så gick vi till Hugo, kön var typ 40 minuter lång..
har aldrig vart med om det innan men vi kom in tillslut i allafall,
så snackade jag med personen som förstörde går dagen så löste vi det.
och så hade jag kul sen.
det va dock lite kul när vi skulle gå, först fick vi inte komma ut för att de inte skulle bli så mycket folk vid garderoben så vi fick stå och vänta medan vakten släppte ut några i taget.
jag lyckades hamna bakom en kille med mössa med tofs, och han älskade att vrida på huvudet så att jag fick den där #%=#?@ tofsen i ansiktet hela tiden.. så fick jag stå där i typ 20 minuter med och jag kunde inte flytta mig för jag stod som en packad sill..
men till slut kom vi ut i alla fall, och då fick vi veta att Lukas skulle sova hos oss och vi hade lovat Natta sovplats, så de fick sova tillsammans xD de låg typ i ett varsitt hörn ^^
så såg vi på tv tills vi somnade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics