Annonser från BloggPartner

måndag 1 februari 2010

Fredag, en dag av besvikelse

Gick till praktiken i dag :D
första dagen efter min jäkla sjuklighet..
det va helt okej, inte så jätte mycket att göra men personalen verkade glada att jag var tillbaka :)
jag hade dock bara sovit en halvtimme på hela natten.
men jag bestämde mig för att gå ut ändå eftersom Sean tha man skulle till Otten.
så jag, Sofia och Robin åkte till ingelsta för att fixa fri biljetter så vi kunde gå till Hugo sen.
jag sminkade om mig o så, men sen så fick jag veta att de jag skulle till inte skulle hinna, suck.
aja vi ska ju ändå fortfarande ut tänkte jag så jag fortsatte.
och sen frågar jag om de är på väg men då ska de tydligen inte alls ut längre, jag vart skapligt sur eftersom jag hade gjort massor för att kunna gå ut o så ville jag verkligen dit.
så jag va rätt sur typ resten av kvällen, men Robin muntrade upp mig lite i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics