Annonser från BloggPartner

måndag 8 februari 2010

Mån ZzZzz dag

måndag är nog den näst jobbigaste dagen i veckan, enligt mig i alla fall :)
som vanligt har jag vart på Åhléns i dag, det gick bra förutom när jag hade sönder min älskade tröja :(. oh well får köpa en ny..
efter jobbet drog jag till rese till en grymt försenad 430 till åby gård och träffade min älskling Sara :) vi va ute o gick o prata om allt och inget, så hemma hos mig käka vi peppar kakor o drack julmust, MYS!
nu ligger jag i sängen efter en varm dusch, jag älskar att duscha!
det blir sova snart, håller fortfarande på att sova igen min tidiga lördag xD
tycker dock att min pojkvän skulle ligga bredvid och hålla om mig, för det är då jag sover som bäst :) <3
juste, på onsdag eller i morron ska jag skriva om denna brynskuggan från Mist :)



1 kommentar:

 
Real Time Web Analytics