Annonser från BloggPartner

torsdag 18 februari 2010

Onsdag, samhäll o natur

skolan började med samhällskunskap,
det va rätt kul faktiskt tills vi skulle börja med uppgifterna och tills Sara visade mig ett kul spel på fb som jag va tvungen o slå henne i xD
men jag gjorde lite i alla fall och lyssnade på vad han sa, vilket jag brukar ha svårt med annars för om det inte intresserar mig så lyssnar jag inte, dåligt jag vet men jag kan inte rå för det.

sen var det lunch, den såg ut och luktade typ som spya, så det vart ICA och kyckling med nudlar i stället, mums!

Naturkunskap stod som nästa på schemat, jag trodde jag låg jätte mycket efter men så var det inte, Happy Minna! :) så ska göra mitt bästa för att komma i fatt helt, känns som att jag kommer klara det, hoppas jag inte jag glömmer bort det bara ;)

efter jag slutat drog jag till stan för att hämta mina praktik papper och fribiljetter o träffa babe,
tyvärr var inte Johan där så ska dit på fredag igen,
jag passade på att svänga förbi mina tjejor på hem lite snabbt innan jag gick ^^
jag saknar dem.
sen gick vi på stan lite o sen åkte vi åt varsitt håll,
så vart det två sminkningar, en i grönt och en i brunt :)
slänger upp bilder, orkar inte ps:a dem så ni får se mina fina finnar och allt annat host-vackert ^^.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics