Annonser från BloggPartner

måndag 4 maj 2009

- Seg

Jag vet att jag inte har bloggat på länge nu, har bara inte haft tid till det när dte är så mycket i skolan :/.
Men i alla fall vi kan ta valborg o prata om :)
det började som ett totalt faliure, men de vart helt okej sen.
Vi skulle åka till Tessan men det hann vi tyvärr inte :/. för vi missa precis bussen till henne, sen missa vi bussen till Natta o jag fick ryck ett tag så jag satt mig i rese o grät xD men de var inte bara pga det :P. men i alla fall, vi kom till Natta där vi grillade, dansade o spelade natt fotboll :) vart o lägga sig tidigt med sova sent ^^. Mys med vänner o älsklingen <3

helgen spenderades med älskling, mycket mys, film och chips xD vi kommer bli tjocka tillsammans, och jag älskart :) <3

nu är det måndag igen vilket innebär skolan, men sovmorron ^^. jag drog upp Robin till den tidiga bussen så sov jag vidare ett tag :P sen bar jag mig av till skolan o hade medieproduktion, vilket gick bra och jag jobbade ovanligt bra. Idag åt jag också smarties, de va länge sen :D för övrigt har jag pluggat lite i dag och nu efter ett par timmars huvudvärk ska jag sova :)

Puss och god natt på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics