Annonser från BloggPartner

fredag 15 maj 2009

- Torsdag

Dagen började med försovning.. och jag kände att dagen skulle bli dålig. Jag missade hela ergonomin som jag verkligen inte fick missa.. så kom jag till skolan och hade mediekommunikation, där vi fick lyssna (zzZZzzzz..) och skriva av, sen fick vi indragen rast vilket gjorde mig sur eftersom jag va på dåligt humör. men slutade tidigare i alla fall så vi åkte hem till Robin o fixade oss lite sen drog på bio, Änglar Och Demoner. När vi skulle hämta ut biljetterna träffade jag Daniella, min kusin, och vad glad jag blev jag har inte träffat henne på snart ett år!! men jag började med att göra bort mig inför hennes date (tror jag det var), men jag va så borta i huvudet eftersom jag hade sjukt ont i magen :/. men det va kul och träffa henne i alla fall, men tyvärr är hon sjuk, hon har körtelfeber :/. men så gick vi in på bion i alla fall, eftersom jag gillade Da Vinci Koden så trodde jag den skulle va väldigt bra, men så va tyvärr inte fallet.. jag ska inte berätta vad som händer, bara vad jag tyckte om den ;). Den var väldigt förutsägbar, det var bara lite i slutet som man inte trodde skulle hände i stort sätt, men filmen var helt okej annars. Tack älskling för att du bjöd mig :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics