Annonser från BloggPartner

fredag 15 maj 2009

- Onsdag

Dagen började med en timmes sovmorgon, härligt. sen for jag och mamma i väg till vårdcentralen, först fick jag snacka med min läkare, som va lite läskig, rätt länge. så klämde hon på min mage och lyssnade på hjärta och lungor. sen fick jag gå in o ta blod och kiss prov, blod provet gjorde ont som vanligt, jag vet att jag är en mes när de gäller sånt, smärta är inte min grej. sen fick jag komma in till läkaren igen och hon sa att proverna som jag kunde få svar på idag, inte visade nått :/ sen sa hon att jag skulle gå till ungdomsmottagningen för att få hjälp med min stress för de var bra på sånt. och att jag skulle ringa om jag ville komma tillbaka om det blir värre. och allt som allt, sa hon att jag absolut inte fick gå ner i vikt, börja äta mer o nyttigt, börja träna och att det inte var nått fel på mitt hjärta.
Efter detta åkte vi och hämtade Sanna och Björn o åkte till Linköping, ikano. Där Köpte jag en tröja (bild kommer senare) sen fick jag lite grejer av mammi också =). så åt vi mat på ikea sen drog en glass innan vi åkte hem. så lämna vi av Sanna hos henne, skjutsa hem mig o björn till jobbet. Väl hemma ringde jag Robin så åkte vi till han o hämta grejer och sedan hem till mig igen :) Lite senare kom Sara för vi skulle baka, men när vi skulle göra de stog Jenny i köket, så det vart annanas i stället, men tror Sara vart glad ändå ;). Sen ville Robin inte käka pankakor så vi drog till Choys Garden o så köpte han mat till oss, som vi drog hem o käkade, men när vi skulle med bussen hem, så kör den bara förbi oss, och jag vart as arg.. men jag va ju med de bästa så de fick mig snabbt på bra humör igen :). hem o käka, sen åkte Sara hem och jag o Robin gick o la oss o myste :) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics