Annonser från BloggPartner

tisdag 19 maj 2009

- Helgen

Söndag: Träffade älsklingens släkt när vi firade Denna. Tror det gick rätt bra, men jag hade tagit Robin från tarmor tydligen eftersom Robin är tarmors pojke ^^ så sött. sen åkte jag hem till pappa sen till mamma, sen vart de massa plugg :)

Lördag: Vakna av att datan hade fuckat sig när Sara såg på Bolt så vid 6 stängde jag av datan och kunde inte somna om bra efter det, men låg kvar i sängen till halv 9 i alla fall. En timme senare kom Saras pappa o hämte henne, o så skulle jag försöka äte nått, men de gick inte så bra.. jag mådde illa hela dagen, men på eftermiddagen kom Robin till mig ändå :). så åkte vi till honom, sen gick vi upp till Denna och Adam. trevligt i böjan med grillning men sen vart de sköphistorier o skräck film, vilket resluterade i att jag inte ville gå hem till Robin igen xD, de bor ju mitt ute i ingenstans typ, och så har tydligen nåt dött eller blivit mördad precis där.. aja hem vart de vil 2 i alla fall efter mycket skäll.

Fredag: Först skola, fick sluta tidigare vilket va bra eftersom Sara skulle färga mitt hår :). Efter färgningen åkte Sara hem o hämta grejer, sen skulle hon kommit tillbaka till mig men hon va jätte seg så vi mötte henne i rese i stället ^^. drog till pressbyrån för att köpa buss kort sen donken en snabbis. Så tog vi tvåan till Adam där de va lite party :). de va kul, drog vid 11 när de andra skulle ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics