Annonser från BloggPartner

onsdag 20 maj 2009

- Måndag

Vaknade hemma hos Robin och vi försov oss så vi va inne vid rasten ^^. Men jag va ledig så det va lugnt för min del. Så jag satt i sacco rummet till typ kvart 12. jag hade dock tänkt käka med Robin, men han dissa mig och sprang förbi mig :O. så jag satt hungrig i mer än en halvtimme till, morr.. sen hade jag mulitmedia och fick gå hem typ direkt :D. så hemåt bra det, men jag lyckades somna på bussen för att sen springa av, o komma på att min väska ligger på bussen, så in igen o sen ut xD. aja, sen drog jag hem, kolla på pb o sen städa rummet o buren :). så åkte jag o mamma o handlade mat till helgen med. sen gjorde jag amerikanska pannkakor till mig o mamma :D. Så satt jag i ps lite ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics