Annonser från BloggPartner

tisdag 12 maj 2009

- Plugg i onödan :/

Tisdag: kom till skolan, gjorde provet o failade totalt :/
Homer: kids. You tried your best and you falied miserbly. The lesson is, never try.
så ja, grattis ännu mer plugg Minna, bra jobbat .. aja, sen hade jag multimedia med OskarOskar, och det här va nog den lektionen jag jobbat bäst på det här året, jag fick jätte mycket gjort, så lite plus är det med dagen i alla fall :) just nu sitter jag hemma hos mamma, ska till läkaren i morron så de va bäst att jag va här. ska försöka komma igång med lite till plugg nu. hörs i morron då jag berättar hur det gick hos läkaren.

Måndag: hade sov morgon till kvart över 12, men jag gick till skolan vid halv 10 för att jag hade tråkigt hemma xD. sen hade jag medieproduktion, hade redovisning på min och Saras as snygga hårsprays reklam, sen fick jag gå hem :P. så åkte jag hem en snabbis o sen åkte jag till Robin. Vi va duktiga och plugga massa, men Robin fick hålla koll på mig så jag inte somna medan jag läste. allmänt mys annars :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics