Annonser från BloggPartner

söndag 10 maj 2009

- Lördag & söndag

Söndag: jag o Robin gick upp vid 2-3 fast jag hade vaknat jätte många gånger redan men inte gått upp eftersom Robin sov :P. Va lite mys på morgonen men sen va vi sura på varann typ hela dagen, men som vanlig är vi sams igen :).
Nu sitter jag hemma o pluggar 53 sidors dokument, i morron blir de 13 power points :/.

Lördag: jag och Robin vaknade vid 1-2 :P gick upp o käka och smsade lovisa :) sen började vi fixa oss o sen ringer Robins pappa o säger att de är i typ Norrtälje. ba okeeeeeej :S hur fan ska Robin ta sig hem. så vi ringde hans bror o bad han skjutsa oss hem till Robin, men de kunde han inte. så jag fråga mamma om hon kunde skjutsa oss till Öbonäs och de kunde de, men de sluta med att mamma skjutsa oss till Coffa sen till Åby så kom lovisas pappa och hämta oss så åkte vi till Robin ;) vi käka popcorn och såg på film och myste massor :) <3
Lovisa åkte hem vid 12 tror jag, så jag och Robin såg klart en film på tv:n sen gick vi o la oss vid 1 men jag kunde inte somna så jag såg Snakes on a plane och halva step brothers och så kollade jag lite på Robin när han sov, han är as söt när han sover (men de är han ju när han är vaken med ^^). men jag tror att jag somnade vid 4-5 nån gång xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics