Annonser från BloggPartner

torsdag 7 maj 2009

- Torsdag

Den här dagen började med att jag försov mig, så jag fick ta en senare buss och komma sen till skolan. När jag är på väg upp ringer Sara och frågar om jag kommer och att jag måste skynda mig på, så jag går så snabbt att de känns som att benen ska gå av och blir halvt genom svettig. Så kommer jag in till ergonomin och då har vi prov om stress, jag sätter mig ner, kollar på pappret och blir så stressad att jag inte kan göra provet. För jag o Sara hade delat på frågorna och de som kändes viktiga i provet hade hon, sen hade jag gjort en intervju som jag hade gjort as snabbt så den kom jag ju inte ihåg nått om :/.. Lite komiskt att jag inte kunde göra provet stress för att jag är för stressad, men inte kul.. Detta innebär att jag har ÄNNU mer att plugga igen. Gud jag blir till och med tårögd för att jag mår så dåligt.. Nu känns det verkligen som om jag vill hoppa ut för fönstret som är framför mig.. Jag vet inte om jag orkar med det här längre, misslyckande, ingen framtid, bråk, stress, tjat...

aja, en bild på min frukost kommer sen, för den va god =) <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgDEktqRqC1JUtJVMbbkzjDl-Yrej3bn-pjCiIpGsTa22R53pXXYyPVbQggSb-16xih9dOV1p-bofR7wfdCiBtlfjEqxxC8kN8c5cOQwjscDXWABCo2GHH-nyLy71mrvx44PoCbeHLSNJs/s1600-h/xoxo2.jpg">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics