Annonser från BloggPartner

tisdag 26 maj 2009

- Början av veckan

Den har väll inte startat så jätte bra kanske, vakna med feber i måndags, något jag kände att jag verkligen inte behövde.. så jag frös hela den dagen trotts att jag vet att de va as varmt liksom. o så vart de plugga då, men allt går skit. Gulligt av älsklingen att cykla till mig bara för att jag inte ville sova själv, jag älskar dig <3
I dag försov jag mig, så jag har bara vart på gamla skolan på elevråd, om man nu kan kalla det för de, vi käkade bara, tre rätters :D. Förrätt: Ceasarsallad. Varmrätt: Kyckling men ris och curry sås. Efterrätt: Brownie men glass och jordgubbar. GÖTT! sen åkte jag o Natta hem till mig för o plugga men de hann vi inte endå sen xD. sen har jag pluggat, haft ont i skallen och känt mig sämst. nu ska jag strax sova, NattiNatti snyggingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics