Annonser från BloggPartner

fredag 24 april 2009

- Veckan

Måndag: Var med Robin :)

Tisdag: i dag va jag i skolan jäkligt länge, först va jag i skolan o8 - 15 sen 18 till 06. detta berodde inte på att jag gillar skolan utan att vi hade film kväll =) Den va väll sisådär, men helt okej i alla fall ^^.

Onsdag: jag kom hem vid 7 då gick jag o la mig direkt, sen vid halv ett gick jag upp o käka frulle sen ut o hjälpa mamma, trots att jag var trött och sjuk. sen vart det att duscha o fixa sig o dra till Robin, myspys ;) <333

Torsdag: kom i tid till skolan för att jag tvingade mig själv och Robin att gå upp =). Sen vart de ergonomi och mediekommunikation, där de tyvärr inte de vart så mycket gjort, skulle ut o fotat men det va inget vi orkade =/. sen skulle jag fikat med Elenore och Lovisa, men Elenore svara inte på mitt sms o sen tror jag inte att jag hade hunnit fika med Lovisa så det vart att åka hem o plugga lite ^^.

Fredag: i dag försov jag mig =/ det är typ så långt den här dagen har gått ^^
eller juste, Robin har klippt sig, det vart jätte fint =D

Det här är bilden jag gjorde till ett arbete i skolan ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics