Annonser från BloggPartner

lördag 9 maj 2009

- Fredag kväll

Jag fick skjuts till åby centrum där jag mötte upp Robin och Coffa sen kom Sara när hon hade hittat sitt paraply ;) då gick vi till Coffa i alla fall, la drickan i kylen och gick ner o lyssna på musik och kollade på youtube filmer ^^. Sen drack vi lite, Robin vart fullast och jag drack minst. Sen kom lisa o ungefär en halv timme gick vi alla till bussen men jag o Sara skulle inte med den :P. Sara gick och jag cyklade hem till henne, så cyklade jag vidre hem till mig, vilket va SJUKT jobbigt eftersom jag varken har kondis eller muskler xD. Men hem kom jag, dock genom svettig, inte mys. Jag fixa lite vatten och la mig i sägen och somnade snabbt till Nemo.
Klockan 1 vaknar jag av att nån ringer till mig, på displayen står det Coffa Larsson, jag hann inte svara så jag drog ett sms om att han skulle ringa upp om det var något eftersom jag trodde han hade ringt fel :P men 2-3 minuter senare ringer det igen, då är det min syrra som ringer, jag tänker va fan :S och svarar, det är Robin som svarar och säger att han kan komma och sova med mig i natt om jag vill det, han får skjuts vid 2 från krogen -.-''. aja, jag gillar att sova med honom och säger ja. vid kvart över 2 ringer han o säger att han strax är här o jag får panik eftersom jag somnade med smink o rummet ser ut som skit xD så upp springer jag o fixar lite o tar bort sminket. men det tog lång tid innan han kom.. haha men mys va det :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics