Annonser från BloggPartner

torsdag 7 maj 2009

- Ni betyder <3

Idag har jag kommit på en sak, som jag vetat innan men inte riktigt insett.
Jag älskar verkligen två personer i min närhet, den ena är min pojkvän Robin Hanqvist och den andra är min allra bästa vän Sara Pettersson. De har hjälpt mig så sjukt mycket nu med stressen speciellt, jag vill bara säga att jag inte vet vad jag skulle tagit mig till om ni inte hade funnits. Tack så väldigt mycket ska ni ha,
Jag älskar er <33

p.s jag älskar mina andra vänner med, men Sara och Robin är dem som har hjälpt min mest <3

3 kommentarer:

  1. Aw vad gullig du är :)
    I morgon super vi bort alla våra problem min vän, älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Oj jag glömde säga: fin design :D (Y)

    SvaraRadera
  3. jade klart :D <33
    höhö tack :)

    SvaraRadera

 
Real Time Web Analytics