Annonser från BloggPartner

torsdag 21 januari 2010

smöööör

praktik i dag igen, har typ inte gjort nått känns de som, bara gått omkring o städat = inte kul :(
jag vill ha nått att göra annars känns det så onödigt liksom och så vill man ju visa att man kan.

när jag hade slutat gick jag och hämtade fribiljetter och köpte smör och frukt.
och så hann jag precis med den proppfulla spårvagnen..
tyckte jag såg min kusin men de var så jäkla mycket folk på spånkan så jag kunde inte gå fram o hälsa :/
aja, hem kom jag i alla fall, där jag hittade ett stycke Robin och ett stycke Coffa :)
så va jag söt och diskade :)
jag snackade med Lovisa ett tag innan jag lagade mat och nu äter jag.
sen ska jag nog photoshopa lite innan CRANK börjar, åh jag älskar den filmen.
den börjar klockan nio och är på 6an tror jag, kolla in den vet ja ;)
smell yah later :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics