Annonser från BloggPartner

tisdag 5 januari 2010

En dag i sthlm...

i går var jag och Natta i Stockholm,
jag vet att jag skrev att vi inte skulle dit men jag och Natta bestämde oss för att åka även fast allt gick åt helvete.
det började klockan 08.40 då bussen går från resecentrum,
klockan 10.50 var vi framme i sthlm,
men eftersom fotograferingen började klockan 1 så gick vi en sväng på stan med :)
men strax efter 12 tyckte Natta att vi skulle börja leta upp studion,
jag höll inte riktigt med men vi gick ändå.
vi irra omkring i ungefär en halv timme innan vi kom på att vi skulle ringa Alex som bor i sthlm,
för vi fattade verkligen inte vart vi var.
men när han förklarat vägen för oss gick det galant att hitta.
när det var två nummer kvar tills de huset var precis framför oss höll jag på att kissa på mig, jag var så himla nervös.
men klockan 12.55 stod vi i alla fall utanför.

Det började med att han visade lite av det han har fotat igenom åren, massa fina bilder.
sen sminkade vi upp oss lite och började fota, något som var jätte pinsamt som jag inte hade tänkt på var att man inte får ha bh på sig :$
men det gick rätt bra ändå.
så fotade vi varannan gång med olika outfits, egentligen fick vi inte kolla på varandra men vi gjorde det lite i smyg ändå ;).
Natta var dock elak och försökte få mig och skratta den jävlen, men hon lyckades inte muhaha.
sen när vi var klara så käkade vi lite o kollade på Family Guy xD.
för Alex skulle hämta oss vid 7 och vi var klara vid typ 5 tror jag.
så åkte vi runt med Alex ett tag o sen drack vi kaffe vs varm choklad, det var gott!
sen var det hemfärd för mig och Natta, hon sov på bussen med öppen mun, tyvärr var det för mörkt för att ta kort på ;)
så frös vi nästan ihjäl i väntan på 118 och när vi gick vägen hem till mig.
Men i alla fall, tack John och Natta för en rolig dag! :) <3
(nu ska jag bara få ihop 3.400 så jag kan göra om det igen fast med en mua o lite sånt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics