Annonser från BloggPartner

torsdag 14 januari 2010

begravning i går, tårta i dag

I går var Irjas begravning,
den va fin men väldigt jobbig..
vill inte säga så mycket mer om det eftersom jag grät tillräckligt i går.

idag har jag i alla fall varit på praktiken, va rätt jobbigt eftersom det var en känsloladdad dag i går.
men jag har fått styra lite med dittan och dattan vilket jag gillar, jag har också fått SUTTIT vid datan i dag, helt underbart, mina fötter älskar det ;)
nu är jag hemma i alla fall, testade glittret jag köpte, vart inte så jätte fint asså xD slänger upp en bild men var nådiga för det är inte vackert.
just nu sitter jag o glassar i mig tårta och snart ska jag sova för jag måste få massa sömn i natt om jag ska orka morgondagen.
sov gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics