Annonser från BloggPartner

torsdag 7 januari 2010

första dagen på praktiken 2010

klockar står på 06.45 när det börjar ringa i mitt rum,
jag snoozar i en halv timme innan jag går upp och tänder lampan o startar tv:n.
upp med sminket i sängen och spackla på lite.
sen letade jag efter min svarta "plupp" som jag måste ha för att komma in i lagret och så, jag vet att jag har lagt den på ett så där lagom smart ställe men vilket :O.
jag leta i säkert en kvart innan jag hitta den och då insåg jag att jag hade letat där den låg flera gånger innan jag hitta den -.-
aja, mot stan bar det av
höll på att frysa ihjäl, snälla ta bort denna kyla nu!
väl i stan träffade jag pälski som hade gått upp klockan 7 för min skull, aww söt han är <3 då fick jag mitt bankkort och legg och klockan 10 så började jag. gud va kul det var att träffa alla igen, jag har verkligen saknat att vara där. dock fattades Renée (stavning?) men det gick la bra ändå. har jätte ont i rygg, axlar och fötter men jag hade inte bytt ut det ändå. det fanns skapligt mycket att göra faktiskt, det brukar inte finnas så mycket på torsdagar. men det var skönt, jag gillar att jobba. nu ropar mamma, det är käk! MUMS! jag är hungrig. puss och hej leverpastejjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Real Time Web Analytics